Uusi Uimalla yli -yhdistys

0 Comments

Uimalla yli -yhdistys perustettiin vuoden 2015 huhtikuussa. Sen tarkoitus on edistää avovesiuintia ja sen tunnettuutta. Yhdistys rakentaa toimintansa avovesi- ja maratonuimari Tuomas Kaarion pioneerityölle lajin parissa ja on saanut nimensä Tuomaksen uintiprojektista. Tuomaksen historiallisiin uinteihin voi tutustua sivuilla, jotka aukeavat sivun alaosassa sijaitsevasta valikosta ja arkistosta.

Yhdistys järjesti 18.5. klo 18.30 Meriturvan tiloissa Lohjalla tutustumis- ja kevätkokouksen. Illan aikana Meriturvan Sami Raappana esitteli paikan toimintaa. Lopuksi kokouksen osallistujat kävivät kokeilemassa aaltoaltaan voimaan.

Yhdistyksen ensimmäiseksi puheenjohtajaksi valittiin Paavo Voltti, johtokunnan jäseniksi Timo Martikainen, Päivi Pälvimäki, Tuomas Kaario ja Pentti Partanen.

Yhdistyksen nettisivut avautuvat uimallayli.fi-domainnimellä elokuun aikana.

Jos haluat liittyä jäseneksi, voit maksaa liittymismaksun  (30 €) ja jäsenmaksun 2015-2016 (30 €) yhdistyksen Holvi-verkkokaupassa.

Yhteystiedot: Timo Martikainen timo.martikainen@uimallayli.fi

Translate »